1. პროექტის სახელწოდება
სოფლის შენებას რა უნდა
|
2. პროექტის მონაწილეები
მეჯვრისხევის საჯარო სკოლის დ/კლასების
მასწავლებელი: ნინო ჯოჯიშვილი
მუშა ჯგუფის წევრები: მე-3 ბ
კლასის მოსწავლეები
|
3. პრობლემების ანალიზი
დაწყებით საფეხურზე გათვალისწინებულია მოსწავლეები გაეცნონ გეომეტრიული ფიგურების და
სხეულების არსის ცნებას, რომლის ძირითადი
მიზანია გეომეტრიული ობიექტების ურთიერთგანლაგების აღწერისა და დემონსტრირების უნარის
განვითარება; სიტყვიერი აღწერილობის მიხედვით ფიგურის ამოცნობისა და მისი მოდელის
შექმნის უნარის განვითარება.
·
სწავლების ამ საფეხურზე მოსწავლეებს უჭირთ გაიაზრონ
გეომეტრიული სხეულების პრაქტიკული მნიშვნელობა, გამოყონ მისი შემადგენელი ნაწილები.
·
მნიშვნელოვანია, რომ მოსწავლე საწყის ეტაპზევე საფუძვლიანად
გაეცნოს და გაიაზროს მოცემულ თემას, რაც ბევრად უფრო ადვილად აღქმადი გახდება კეთების
პროცესში.
·
გეომეტრიული ობიექტებით შექმნილი
მხიარული კომპოზიციები საინტერესოს და სახალისოს გახდის სასწავლო პროცესს, განუვითარდებათ
აღწერილობის მიხედვით ფიგურის
ამოცნობისა და მისი მოდელის შექმნის,თანამშრომლობის,
კომუნიკაციის, შემოქმედებითობის, პრობლემათა გადაჭრის და პასუხისმგებლო-ბის უნარ-ჩვევები.
|
4. პროექტის მიზანი
|
5. პროექტის ამოცანები
1.
ჯგუფების შექმნა და სამუშაოს გადანაწილება
2.
მშობლიური სოფლის, მეჯვრისხევის,სოფლის მაკეტის დამზადება.
3.
სოფლის მაკეტის
პრეზენტაციის მოწყობა.
|
6. მოსალოდნელი შედეგები
·
მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ კომუნიკაციის, სხვისი
აზრის პატივისცემის, თანამშრომლობის, პასუხისმგებლობის, შემოქმედებითობის უნარ-ჩვევებს.
·
მაკეტის შექმნით თეორიული ცოდნის ტრანსფერი მოხდება,
მოსწავლეები კეთების პროცესში უკეთ გაიაზრებენ გეომეტრიული სხეულების მნიშვნელობას
და დანიშნულებას პრაქტიკაში.
|
7. მიზნობრივი ჯგუფები
მეჯვრისხევის საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების მოსწავლეები
და მასწავლებელი.
|
8. ამოცანების განსახორციელებელად
საჭირო საქმიანობები:
1.
ჯგუფების
შექმნა და სამუშაოს გადანაწილება.
1.1 კლასის 3 ჯგუფად გაყოფა და დავალებების გადანაწილება;
1.2. მაკეტისათვის საჭირო ბუნებრივი და ხელოვნური მასალის
ჩამონათვალის გაკეთება;
1.3.
საჭირო მასალის მოძიება-შეგროვება.
2. სოფლის
მაკეტის დამზადება.
2.1. გეომეტრიული სხეულების დამზადება;
2.2 გეომეტრიული სხეულების გამოყენებით სხვადასხვა
ზომისა და ფორმის სახლების, მრავალსართულიანი
ბინების დამზადება;
2.3. სოფლის ქუჩის ნახაზის გაკეთება;
2,4. დამზადებული ბინების
განლაგება სიბრტყეზე საჭიროების მიხედვით;
2.5. სოფლის მაკეტის გამწვანება და ინფრასტრუქტურის
მოწყობა.
3. სოფლის მაკეტის პრეზენტაციის
მოწყობა.
3.1. აფიშის დამზადება;
3.2. სოფლის მაკეტის პრეზენტაცია.
|
პროექტის კალენდარული გეგმა:
#
|
ღონისძიება
|
03.06
|
04.06
|
05.06
|
06.06
|
07.06
|
10.06
|
11,06
|
პასუხისმგებელი პირი
|
1
|
კლასის 3 ჯგუფად გაყოფა და დავალებების გადანაწილება;
|
x
|
|
|
|
|
|
|
მასწავლებელი,
მოსწავლეები
|
2
|
მაკეტისათვის საჭირო ბუნებრივი და ხელოვნური მასალის
ჩამონათვალის გაკეთება;
|
x
|
|
|
|
|
|
|
მასწავლებელი,
მოსწავლეები
|
3
|
საჭირო მასალის მოძიება-შეგროვება.
|
|
x
|
x
|
x
|
x
|
|
|
მოსწავლეები
|
4
|
გეომეტრიული სხეულების დამზადება;
|
|
x
|
x
|
|
|
|
|
მოსწავლეები
|
5
|
გეომეტრიული სხეულების გამოყენებით სხვადასხვა ზომისა
და ფორმის სახლების, მრავალსართულიანი ბინების დამზადება;
|
|
|
x
|
x
|
x
|
|
|
მოსწავლეები
|
6
|
სოფლის ქუჩის ნახაზის გაკეთება;
|
|
|
|
x
|
|
|
|
მასწავლებელი,
მოსწავლეები
|
7
|
დამზადებული ბინების განლაგება სიბრტყეზე საჭიროების
მიხედვით;
|
|
|
|
|
x
|
x
|
|
მასწავლებელი,
მოსწავლეები
|
8
|
სოფლის მაკეტის გამწვანება და ინფრასტრუქტურის მოწყობა.
|
|
|
|
x
|
x
|
|
|
მოსწავლეები
|
9
|
აფიშის დამზადება;
|
|
|
|
|
|
x
|
|
მოსწავლეები
|
10
|
სოფლის მაკეტის პრეზენტაცია.
|
|
|
|
|
|
|
x
|
მოსწავლეები
|
No comments:
Post a Comment